تاریخ انتشار : سه شنبه 20 شهریور 1403 - 23:52
کد خبر : 5182

تهیه و تولید دو فیلم بلند داستانی «عبور» و «در امتداد صبح» توسط کارگردان تبریزی محراب نورزاده

تهیه و تولید دو فیلم بلند داستانی «عبور» و «در امتداد صبح» توسط  کارگردان تبریزی محراب نورزاده
فصل تدوین-در لوکیشن روستای «اولی کندی» از توابع شهر تبریز، فیلم «عبور» را با مدیریت تولید علی رشیدی، مدیر تصویربرداری جعفر نادری و صدابرداری میلاد اسدی جلوی دوربین برد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛این فیلم به داستان زندگی زنی می پردازد که به خاطر مشکلات مالی مجبور می شود در روستا زندگی کند و در این بین با رفتارها و زخم زبان ها و تهمت های ناروای بعضی از اهالی روستا مواجه می شود و ادامه ماجرا…
فیلم بلند داستانی «عبور» بیست و سومین قسمت از تولیدات مجموعه آتش در نیستان است که با بازی بازیگر تبریزی و نام‌آشنای سینمای ایران رضا ناجی و دیگر بازیگران محراب نورزاده، حمید امیدى، علی نصیری، حسن خلیلی، مهدی باغبان، یوسف عباسپور، لطف الله کرمی، محمد همایون فرشباف، فرزاد و مریم محمدزاده، پرویز صولتی، فاطمه فلاح، شیرین مک له و معرفی نگین محسنی و مینا قلیپور، با تهیه کنندگی و کارگردانی محراب نورزاده، تولید و از شبکه های برون مرزی بر روی آنتن رفته است.
همچنین طی مراسمی از سوی معاونت اجتماعی سپاه عاشورای استان، از تهیه کننده و کارگردان، عوامل تولید و بازیگران این فیلم، به خاطر پرداخت به معضلات اجتماعی تقدیر و تشکر شد.
دومین فیلم تهیه و کارگردانی شده توسط نورزاده در بهمن ماه سال گذشته در حوالی شهر تبریز، با نام «در امتداد صبح» بود که در حال حاضر مراحل فنی خود را طی می‌کند تا برای پخش آماده شود.
کارگردان در این فیلم داستانی که بیست و چهارمین اثر از سری مجموعه آتش در نیستان است، به آداب و رسوم سنتی « نشون کردن کودکان» در بین دو خانواده می‌پردازد که این رسم در نهایت به بروز مشکلات و اتفاقات ناگواری منجر می‌شود.
نورزاده در این فیلم سعی کرده در کنار بازیگران با تجربه‌ای همچون جلیل طایفی، مجید بابایی، یوسف عباسپور، قادر قنبرزاده، محمد همایون، نصیبه حسین‌نژاد، لعیا نمکی، هادی
جهانشاهی، از هنرنمایی بازیگران تازه به عرصه سینما راه یافته عزیزه شفاعتى، عرشیا پویا، فاطمه احسانی، زهرا حسین زاده، زهرا بهلولی، معراج دوستدار، میثم صالح پور، کوثر و هدیه اسمعیل زاده برای پیشبرد داستان فیلم بهره‌مند شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.